Ekoskolas padomes sastāvs

Sesavas pamatskolai piešķirts Latvijas ekoskolas nosaukums


Ekopadomes sastāvs




Ināra Nikolajeva -skolas direktore
Elga Kostika- mācību daļas vadītāja
Staņislavs Matuss - pagasta pārvaldes vadītājs
Valda Sējāne - novada deputāte
Veronika Pūliņa-sākumskolas skolotāja
Guna Māliņa- pamatskolas skolotāja
Vilnis Eliņš-  sākumskolas skolotājs
Valērijs Ļeonovičs- skolas saimnieks
Lāsma Tomsone- sekretāre, vecāks
Edīte Ozola-apkopēja
Iraīda Rozentāle-apkopēja
Iveta Beķere –vecāku padomes priekšsēdētāja
Dzidra Šulce- pensionāru padomes vadītāja
Nikola Ķezbere- 4.klases skolniece
Elizabete Mazūdre-  9.klases skolniece
Sigita Monceviča- 9. klases skolniece
Elvis Tomsons- 7.klases skolnieks
Toms Poikāns-  7.klases skolnieks
Gerda Ribakina- 7.klases  skolniece
Indra Gendvila-7.klases  skolniece
Sabīne Bite-7.klases skolniece
Ričards Šlēkste-  7.klases skolnieks
Rainers Jemecs-  7.klases skolnieks
Samanta Veipa- 8.klases skolniece
Vija Gūtmane- vecvecāks
Maija Mazūdre-vecvecāks
Sintija Ērgle- pirmsskolas darbinieks
Edgars Māliņš-pamatskolas skolotājs
Melita Mazūdre- vecāks
Janīna Muižniece-vecāks
Diāna Klovāne- pirmsskolas pedagogs


Ekoskolas darba plāns 2017./18.m.g.  

Vides novērtējums 2017./2018.m.g. 

 

Gada tēma: Atkritumi

Ekoskolas mērķi
·         Popularizēt patēriņa un dzīvesveida izvēles, kas samazina atkritumu rašanos līdz minimumam.
·         Pēc iespējas 1) samazināt-> 2) atkārtoti izmantot -> 3) pārstrādāt/šķirot skolas radītos atkritumus (tieši šādā secībā).
·         Nostiprināt bērnu un skolēnu izpratni par sliktajām sekām, ko rada atkritumu atstāšana dabā.
·         Veikt pasākumus, lai Ekoskolas apkārtnē esošajās dabas un citās teritorijās novērstu piemēslošanu.
Mācību mērķi
Skolēni var:
·         noskaidrot cilvēku ietekmi uz vidi;
·         lietot un veidot kartes, izmantojot noteiktus apzīmējumus;
·         darboties ar svariem, svērt un pierakstīt rezultātus, lietot mērvienības;
·         gūt zināšanas par materiāliem un to izcelsmi, par vielu sadalīšanos un pārveidošanos;
·         savākt, apstrādāt un pasniegt datus dažādās formās, izmanjot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas;
·         uzstāties ar priekšlasījumiem par atkritumu samazināšanas pasākumiem dažādām auditorijām;
·         apzināt un domāt risinājumus plastmasas atkritumu problemātikai
·         sadarboties kopīga mērķa realizēšanai.